h1

orang2 yg dicemburui

4, July 2009

aku cemburu dengan kamu.

hidup sederhana, tanpa resah gelisah dengan masalah dunia dan perlumbaan tikus. redha dengan rezeki sehari2 dari kudrat tulang empat kerat. jika tiada yg dibawa balik, sabar dan tenang. jika banyak habuannya, syukur melangit kehadrat ilahi. makan bersama anak isteri. senyum sentiasa diwajah. damai dan santai.

kewajipan ditunaikan. perintah dilaksanakan. tiada simpang siur dengan alasan berkodi2. aku dengar dan aku taat, itulah peganganmu setiap saat.

kita sama belajar. engkau tetap jalan terus.

hanya aku masih dalam kesamaran.

doakan aku muga terus diatas jalanNya.

Leave a Reply

