h1

Bongo Bazar

18, November 2008

cabul carut caci maki !

fitnah tohmah dakyah  !

mulut kadang2 tak pandai nak di kawal. seperti punya akal sendiri. laser orang kata bila apa yang keluar dari mulut itu menghiris hati orang bak sembilu. luka di dalam.

terlajak perahu buleh di undur, terlajak kata ?

macamana pula terlajak mem-blog ? masih buleh di edit, delete atau remove terus dari posting, yer tak ?

tapi kadang2 ego atau semacam satu perasaan yang ada di tembuk maya menghalang jari2 dari mengubah atau menghaibkan terus entri yang ‘tersalah’ ditulis.

malu agaknya. entah pada siapa yg di malukan. sedangkan mungkin itulah kemaluan yg tak perlu di jaga sebenarnya !

 

[bongo bazaar]

3 comments

  1. TQ. Saya terima sebagai teguran🙂

    And the relation to Bongo Bazaar…?? Rasanya dah baca faham… tapi tak faham jugak. Hmm…


  2. aiseh….catatan utk diri sendiri ni yong oiii…tp kalau menafaat…alhamdulillah…

    hahaha…mmg takde kena mengena pung dengan tajuk tu..saje terkonang2 tempat orang tu


  3. tu pasal me byk2 kan entry so….orang takleh kejar…LOL



Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: